دل غمدیده..

 

مینویسم باران ! 
مینویسم سرما!
مینویسم غم و اندوه و نفس!
مینویسم احساس!
تا بدانی دل من بی تو گلم میمیرد و بدان دل سرد است
و کمی بارانی ، غم سراسر دل من پر کرده کاش اینجا بودی...

***

اگر هرگز نمیخوابد دو چشم سرخ و نمناکم
اگر در فکر چشمانت شکسته قلب غمناکم
ولی یادم نخواهد رفت هرگز که یاد تو اینجاست
میان سایه روشن ها ،دل شیدای من تنهاست
نباید زود میرفتی و از دل کوچ میکردی
افق ها منتظر ماندند از این ره تا تو برگردی

***

خیابان های تنهایی ، دلی ولگرد میخواهد
و آوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد
برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت 
ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواد؟

***

روی قلبم نوشته بودن شکستنی است
مواظب باشین...
ولی من روی قلبم نوشتم
شکسته است راحت باشید...

***

دلم از درد بی دردی گرفته 
دلم از هرچه دلسردی گرفته
دلم از تو دلم از من و از ما
دلم از این همه غوغا گرفته

***

اینجا زمین است...
رسم آدمهایش عجیب است!
اینجا گم که میشوی 
به جای اینکه دنبالت بگردند
فراموشت میکنند...






برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: